7 Eylül 2009 Pazartesi

mola!


karılıksızınız biraz keyifsiz bugünlere. ne idüğü belirsiz bi şekilde benekler çıkmaya başladı kollarında bacaklarında ve boynunda. yüzüne doğru ilerliyo. ninesi internetin yaydığı radyasyondan olduğunu iddia ediyo. ama karılıksız bu iddialara "sizden gizli paso çikolata yiyorum şeker komasına girmediğime dua edin" diyemiyo. neden diyemediğini de bilmiyo.

bi de yirmilik diş ağrısı peydah oldu ki temelli keyfi kaçtı bu karılıksız hatunun. koos kocaman bi yüzü oldu. yüzü normalde de kilolar sebebiyle de nur topu, ay parçası vb gibi ama bu sefer asimetrik oldu.

iyi olunca yazıcak yine. selam söyledi hepiciinize

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun yaa

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

çoooook geçmiş olsun. azalt yahu sende bu çukulataları canına ne kastın var. özleticeksin kendiniii

sevgiler =)

kar dedi ki...

kızlar ikinize de çoook teşekkürler. blogları telefondan da olsa okuyorum. bilgisayardan uzakım ama gözüm üstünüzde haberiniz ola :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

çok geçmiş olsun :) artık çikolatayı biraz az ye, ninede pc radyasyonun öle sandığı gibi bişey olmadığını anlat da rahatlasın kadıncağız

kar dedi ki...

saolasın ayşam! ya ramazan yüzünden böyle oldum. kola içmeyen ben litre litre kola içiyorum geceleri :) daha iyiceyim şükür. ninem anlamaz pek laftan. ona göre doğada bulunmayan şeylerin çoğu zararlı :) bilgisayar da aşırı kullanılırsa zararlı. haklı da ama işte :) bilmiyo benim çikolatadan şeker komasının eşiginde olduğumu :D

.

.