1 Eylül 2009 Salı

arkadaşım ol yeter, böylesi dahaaa güzeeel



ya da "arada bir vol:2"

jane parker arkadaşımız "neden olayı sadece ayrılmış ama birbirine yanık iki kişi üzerinden incelemişsin ki? ya her iki taraf da yoluna devam etmişse ama 'arkadaş kalmak' istiyorsa?" demiş.

ben zaten bundan bahsedecektim ama önce o "arada bir" devresini atlatmak gerektiğinden dolayı böyle şeyttim. yoksa aklımdaydı zaten. -yalanın batsın karılıksız, yalancısın işte :)-

bir önceki yazımda belirttiğim aynı ortamı paylaşma durumunda eninde sonunda arkadaş kalacaksınızdır zaten. ancak bunu bir an önce olsun diye zorlamanın bir manası yoktur. çünkü zaman her şeyi ilacıdır. bi süre selam vermeseniz bile zaman geçince herşey rayına oturacaktır.

zaman (is) her şeyin ilacı olduğu iddia edilen ve kanaatimce olan, ay ya da güneşe göre ayarlanabilen, hayatı düzenlemeye yarayan sanal bir mefhum.

zaman olayını ayarladınız. her şey süper gidiyor. ama ve lakin dikkat edilmesi gereken hususlar:

1- "eski" sıfatı taşıyan bir sevgiliden, "yeni" sıfatı taşıyan bir arkadaş olmaz, olamaz yani. arkadaşlıkla tanışıklığı karıştırmayın. her selamlaştığınız kişi arkadaşınız değildir, di mi ama?
2- siz her ne kadar iyi niyetli yaklaşsanız da, ilişkiyi kafanızda ve kalbinizde tamamen bitirdiyseniz de, ya karşınızdaki öyle değilse! bu durumu göz önünde bulundurmanız gerekmektedir.
3- hadi birinci maddeyi es geçtiniz diyelim. bari gidip kanka olmaya çalışmayın.
4- sevgiliniz varsa -ki bu durumu inceliyoruz zaten- üçüncü maddeye sadık kalın. sevgiliniz kıskançsa başınıza geleceklerden ben sorumluluk kabul etmiyorum. yok "sevgilim bana güvenmiyo", yok "sevgilim, eski sevgilimi dövdü." yok "eski sevgilim sevgilime suikast planladı." anlamam ben. sokmayın başınızı belaya. aşk üçgenlerinde yer almaya hiç gerek yok.
5- gelin siz te ilk dediğimi yapın. kırmayın beni. valla bak :)

neyse efendim, söylemesi benden uygulaması size kalmış. ben sorumluluğumu atayım da üzeimden. bir başka "karılıksız cevaplıyor" köşesinde görüşmek üzere, hoşçakalın sevgili okuyucularım.

2 yorum:

benimben dedi ki...

artık benim en yakın arkadaşımsın karılıksız:)
ellerin dert görmesin.

kar dedi ki...

eski sevgilim olmadığına göre sorun yok. ahaha :)

teşekkür ederim jane :)

.

.