6 Eylül 2009 Pazar

merak ediyorum...


takıntı derecesinde meraklı bir insan olabiliyorum kimi zaman. pek çok şeyi merak ediyorum. öğrenme şansım olanları okuyorum, araştırıyorum, öğreniyorum. ancak "insanın iç dünyası"nın temel faktör olduğu şeyleri öğrenmek pek mümkün olmadığından ölünce öğrenmeyi bekliyorum.

aklıma takılan iki temel nokta var. bunlardan birincisi "acaba bir olay olurken karşımdaki neler düşünüyor ve içten mi davranıyor" bu feci derecede kurcalıyor kafamı. bi kaç kişisel meselem var ve bunları çözmem ne yazık ki imkansız.

hayır bu meraklarım kişisel kalsa yine iyi. atatürk'ün ismet paşa'ya kırgın ölüp ölmediğini, ismet paşa'nın paraları değiştirirkenki asıl amacının atatürk'ü unutturmak olup olmadığını da merak ediyorum. sonuçta bir sürü kaynak var. bir sürü farklı görüş var. ama ben gerçekleri öğrenmek istiyorum.

ikinci merakım da: kişisel tarihimde ufak bir nokta değişik olsa sonuçları nasıl olurdu? şimdi bu biraz karışık nasıl anlatsam bilemiyorum. eğer aranızda kargo'nun yıldızların altında klibini izleyen varsa onlara sesleniyorum. aynen o klipte işlenen olay. izlemeyenler de izlediklerinde anlayacaklardır neden bahsettiğimi. "o hooo... sonsuz ihtimal çıkar karşına." diyenler olabilir. ki öyle de olacaktır zaten. ama tek bir şeyi değiştirip geri kalan herşeyin aynı kalmasını istiyorum. bunu da burada öğrenemem imkansız yine. ancak akıl yürütebilirim. o da sınırlı bilgi sağlıyor. ben yine kesin sonuçlar bulmak ve gerçekleri öğrenmek istediğim için bu da olmuyor öööle bakakalıyorum.

içimden ölünce -eğer cennete gidersem- bu olaylara bi el atmam gerektiği geçiyor sürekli.

bir şeyi daha merak ediyorum


Merak ediyorum 
Ne yapacaksın 
Benden sonraki hayatında  
O alaycı gözlerin 
Eğlenerek bakacak mi başkasına 
Aklın bendeyken hala  
Merak ediyorum 
Rastlayacak mıyız günün birinde 
Herhangi bir yerde  
O çağlayan ruhun 
Sakin tavırlar ardına 
Gizlenecek mi yine  
Yıllar geçtikçe 
Sıradan mı olacaksın 
Yoksa yenilmeyip zamana 
Sevdiğim gibi mi kalacaksın  
Merak ediyorum

10 yorum:

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

başlığı okuyunca merak ediyorum şarkısını mırıldanmaya başlamıştım yazının sonuna bi baktım sende koymuşsun =)

bende en çok karşımdaki insanların düşüncelerini merak ederim.. hatta bazaen öğrenemediğim için çıldırcak gibi olurum.. ihih

kar dedi ki...

aynen ya... umarım öğrenirsin bi şekilde :)

Gizem. dedi ki...

bi ara dianayı kraliçe mi öldürttü takııntısı vardı bende bir kaç yıl merakla yaşadım:)sonra elvis öldü mü ye döndü merakım bu aralar rahatım ama yinede bulurum merak eidlcek bir şeyler:))

kar dedi ki...

yalnız değilmişim yaşasııın :)

Th. iago dedi ki...

Merak
önemli bir konu için
kişi geliştirebilir veya kişi düşünüyor geriler.

Ziyaret ettiğiniz için teşekkürler!
Bu çevirmen büyük
Seni anlıyorum umuyoruz.

kar dedi ki...

translations may be bad. but i understood you. thank you :)

Fernando dedi ki...

Dear Desesperate housewife,

Thank you for visiting my blog. Unfortunately I dont speak Turkish but I liked very much your blog´s style.

Have a great week!

kar dedi ki...

thank you dear Fernando have a great weeke

Pedro M. Martínez dedi ki...

No entiendo, pero me gusta

kar dedi ki...

it is not problem pedro. i just visited your blog

.

.