22 Eylül 2009 Salı

bu ramazanda...

bu ramazanda, sadece bir kez pide kuyruğuna girdim.

bu ramazanda, "hayret ya, ünlülere ezan okutmadılar bu sene hiç" diye düşünürken televizyonda müslüm gürses'in ezan okuduğunu fark ettim.

bu ramazanda, "sahura kadar gez, iftara kadar uyu" felsefesini yine benimseyemedim.

bu ramazanda, "sevaptır" diyerek küs olduğum kimseyle barışmadım.

bu ramazanda, ramazan boyu evdeyim uzun süre sonra.

bu ramazanda, bu sıcakta dışarıda çalışan insanlara sabır diliyorum.

bu ramazanda, yine kilo aldım. blogun adını "dombili baykuş" ya da "koca popolu teeeyze" olarak değiştirebilirim.

bu ramazanda, mahya da görmedim. hey gidi günler heey!

dal gibi başlayıp topaç gibi bitirdiğim bir ramazanın daha sonuna geldik. pişirmede ve yedirmede emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim.

p.s. arefe günü yayınlanmak üzere hazırlanmıştı. bayramınızın üçüncü günü kutlu olsun

2 yorum:

FFatiHH dedi ki...

Bu ramazanda hiç pide kuyruğuna girmedim.

Hiç Mahallenin çeşmesinin soğuk suyu için iftara 10 kala su kuyruğuna girmedim..(Buzdolabı ne işe yarıyo anlamadım ki )

Bu ramazanda neredeyse hiç tv izlemedim

bu ramazanda hiç okumadığım kadar kitap okudum

bu ramazanda ramazanı evden uzakta tek başıma geçirme planımı ramazanın son 25 günü uygulayamadım.

Bu ramazanda sıcak olmasına ve günlerin uzun olmasına ragmen hiç susamadım.

Acıkıp susamadığım için oruçlarımın kabul olmayacagını düşünmeye başladımmm. :)

kar dedi ki...

ramazanın son 25 günü :) süper ya :)

ayrıca son maddeye ben de kafa yordum baya.

.

.