4 Eylül 2009 Cuma

her şeyi sezen


severim sezen aksu'yu. küçükken saçlarımı sezen gibi kesmediler diye ağladığım falan olmuştur. o derece yani. şizofren peri den bir mim aldım ve sezen'le yazmak istedim.

artistini sec: sezen aksu

erkek ya da kadın: erkeğim değilsin başka kadının

kendini tanıt: alkışı sevdim, bıçak sırtlarında dolaşmayı, tehlikeli sularda seyredip pupa yelken, geçici emniyetlere ulaşmayı, kadınları, erkekleri, romanları, hele baş kaldıranları...

kendini nasıl hissediyorsun: markizde oturmuş sakin, seyrediyor zamanı gözlerinde tozlarla

şuan yasadigin yeri tanimla: bir elimde defne bir elimde sevdam kalbim ege'de kaldı

herhangi bir yere gitmek isteseydin nereye giderdin: sana büyük caddelerden birinde rastlasam

favori ulasım seklin: ada vapuru yandan çarklı

en iyi arkadasın: yol arkadaşım gördün mü duydun mu gidenleri?

hava nasıl: güz ayrılık taşır

gunun favori zamanı: bir hasret ki her sabah gün ağarırken ben "dilerim yeter ki gün eksilmesin penceremden"

eger hayatın bir tv showu olsaydı adı ne olurdu: helal ettim hakkımı

hayat senin icin nedir: varsın bize vursun felek, ne çeyiz düzdüm emek emek

korkun: gör parklarımı parklarımı bahçelerimi, anla ben büyük harflerden ürktüm

verecegin en iyi tavsiye nedir: acelen ne, bekle firuze

gunun dusuncesi/sozu: öfke ile beslenen çocuklar yalnızlardır

nasıl olmek isterdin: sür gözlerinin namlusuna, sür beni, aşktan olsun ölümüm

su anki ruh durumum: a desen olmaz! aa desen olmaz! birine uysa, öbürüne uymaz!

sloganın: gülümse! hadi gülümse! bulutlar gitsin!



hadi bu mimi isteyenler sıraya girsin :)

2 yorum:

benimben dedi ki...

http://dingilizce.blogspot.com/2009/08/me-according-to-beatles.html

Bir de buraya bakın, umudunuz olayım..

kar dedi ki...

:) güzel olmuş :)

.

.