14 Eylül 2010 Salı

bu dersi alamazsam çocuğumu keser, kendimi benzinle yakarım!





ders kayıt dönemi normalde rahat geçerdi bizim. bu sefer bir sinir, bir stres yaptım ki sorma sevgili okuyucu!


önce bankada yaşanan sorun, ardından günlerdir yüklenemeyen ders programı, sonra harçların sisteme aktarılamaması, sonra ders kaydı, facebook'tan duyuru yapıp "seçtiğiniz dersleri silin!" diyen hocalar, gecenin yarısında açıklanan program vs. vs. vs.


eğer o seçmeli dersi alamasaydım, rektörlüğün çatısına benzinle çıkıp, kendimi yakma eylemine girişecektim. 


eğer benden bir süre haber alamazsanız bilin ki ders kaydında bir sorun çıktı ve elimde benzin bidonumla rektörlüğe doğru yol alıyorum :)


öptüm sizi!

4 yorum:

Ulfet Sahin dedi ki...

Sorun yok ama di mi şimdi tatlım?

Bugra dedi ki...

Müsait olduğunda birde Anadolu Üniversitesi'ne lütfen.. :)

incredo dedi ki...

amanınn!
yakma bebeyi yazıktır günahtır =))
Bol şanslar dilerim!

kar dedi ki...

@NoNeLeSS
yok yok aldım şimdilik bir sıkıntı yok :)

@Bugra
gelirim bak :D

@incredo
teşekkür ederim ki :)

.

.