6 Eylül 2010 Pazartesi

bir mimci bir mimciye gel beraber bir mim yazalım demiş!!!





ayşam'dan bir mim gelmiş teeeey aylar, aylar önce ama ben yeni fark ettim. malumunuz ne adam akıllı yazı yazabiliyordum ne zamandır, ne de bloglarınıza göz atabiliyordum. şükürler olsun ki vakit bulabildim bu zamanlarda...


mimimizin konusu böylesi daha güzel:


* en büyük zevklerimden biri sevdiklerimden gelen günaydın mesajlarıyla uyanmak. özellikle de "o"ndan. saatin alarmıyla uyanmaktan "daha güzel"


* bazı şarkıların rock coverlarını kendilerinden daha çok beğeniyorum. sanırım "böylesi daha güzel"


* zayıflamam lazım, eminim "öylesi daha güzel"di


* okuduğum kitaplardaki hoşuma giden sözleri bir defterde toplamak, küçük kağıt parçalarına yazıp kaybetmekten "daha güzel"


* ağır makyaj yapmaktansa bir göz kalemi bir rimel kullanmak "daha güzel"


* he bir de "arkadaşım ol yeter, böylesi daha güzel!"


bu mimi sevgili NoNeLeSS'e gönderiyorum, isteyen varsa sıraya girsin :)

Hiç yorum yok:

.

.