11 Şubat 2012 Cumartesi

orada olmak




yukardaki bazı şeyleri vermiyorsa bir bildiği var bence. hani "ben koca buldum! ben gelin oldum!" diye kendini yırtan ablamız vardı ya, bir gün hayallerimdeki okula girersem ben de onun gibi sokaklara fırlayıp "ben hayallerime kavuştum, ben o okullu oldum!" diye kendimi paralayacağımı biliyordu da bunca zaman vermedi.

an itibariyle bahsi geçen o üniversitenin, ki ülkenin en iyisidir bana göre, öğrencisi oldum. uzun bir süre bunun bir şok olduğunu, adımın kabul edilenler listesinde sehven yazıldığını, kabul aldınız mailinin sehven atıldığını, danışmanımın sehven atandığını düşünsem de, bugün kayıt işlemlerimi tamamladıktan sonra anladım ki ortada sehven olan hiç bir şey yok, durumdan tatmin olabilirim. ayrıca bütün bunlar olurken, paranoyanın sınırlarında gezerken paranoid elmayra kardeşimizi de saygıyla andım.

tatmin oldum olmasına da dünya aleme duyurma işinde bir sıkıntı çıktı :) çeşitli sebeplerle ne yazık ki hayatım boyunca istediğim bu şeyin gerçekleştiğini, tüm yurtta, yavru vatan kıbrısta, dış temsilciliklerde, balkanlarda ve kafkaslarda şenliklerle duyuramadım. 

bu da yetmezmiş gibi, bütün gün sokaklarda sürtmenin sonucu olarak bir türlü ısınmayan bir çift el, bir çift ayak, ateş yükselmesinden dolayı çatlamış dudaklar ve hafiften kısılmaya başlamış bir ses... "bu günü görmeden ölürsem gözüm arkada kalır" diye kurduğum bütün cümleler elimde patlayacak sanırım. öğrenciliğin de tadını çıkaraydım be!

neyse, can çekişmeme yatağımda devam etmek istiyorum sevgili okuyucu. kendinize çook iyi bakın. en içten duygularımla selamlarım!

yukarıda bahsi geçen ablamızı henüz izlememiş olanlar varsa buradan buyursun.

6 yorum:

Deli Paratoneri dedi ki...

canım kutlarım tekrardan. bence de sana yakışır, çok iyi bir üniversitede okuyacaksın :)
ama bu soğuk havalarda sağlığına da çok dikkat et, aman aman diyeyim. sonra bi de okula gidemezsen kötü olur :)
bu arada o kızın mutlu olması normal. o suratla ve o salaklıkla koca bulmasının mucize olduğunu kendisi de biliyor sanırım :D bu videoyu izledikçe umutlarım artıyor, o bile buluyorsa diyorum.... :D

kar dedi ki...

teşekkür ederim yavrucan :) teşekkür ederim, teşekkür ederim ve tekrar teşekkür ederim :)

okula gideceğim ya... öyle ya da böyle gideceğim o okula :)

kızın durumu çok vahim değil bence ama kendisi abartmış, sen de vesvese etme kendine. aman diyeyim!

Adsız dedi ki...

heey tebriklerr !!

ya o kadın koca buldum diye köpek gibi kafasını camdan sarkıtıp gezinmiş ya ben bişey diyemiyorum. yazık ya normal değil o. ama bak sen haketmişsin, o ayrı. iyi bir üniversiteye yerleşmişsin bence yapmalısın böyle bişey :P

FFatiHH dedi ki...

çok önce kutlamıştım zaten :) hayırlı olsun arkadaşım :)

eLmyra dedi ki...

tekrar hayırlı olsun beybi, bekle beni o kampüsün tadını beraber çıkarcaz :) o yüzden yün çoraplar, tüylü eldivenler, pofuduk atkılarla önlem al, kendine iyi bak..

ayrıca o ablayı valla çok iyi anlıyorum, bi gün olur da başarırsam evlenmeyi ben de çekicem o videodan :D

haaa, bi de mim var bende bi bakıver :)

öperim!

kar dedi ki...

sevgili naley,

yapıcam valla da yapıcam billa da yapıcam, hele bi bitiriyim de :P

fd,

saolasın, smslerine cevap veremiyorum çünkü sms hakkı almıyorum artık :/ iyisin değil mi?

elmyra,

o mimi gördüm ancak yazabileceğimi düşünemedim. bir şeyler düğümlendi kaldı. ondan kusuruma bakma ve bir an önce buraya dön artık olur mu :/

.

.