13 Aralık 2011 Salı

ben bugün




ben; karılıksız karı, 23 yaşımı doldurmama 47 gün kala, ilk kez bugün, hayatımın içine eden erkekle, yani babamla telefonda konuştum. tecavüzcüleri koruyan, kadınların öldürülmesine göz yuman yüce(!) türk adaletinin 18 yaşındaki bir lise öğrencisinin babasına borcu olabileceğine karar vermesi sonucu zaten işsiz olan ben, çareyi, borcumun ertelenmesine karşılık, tüm evlatlık haklarımdan vazgeçmekte buldum.

ben bugün ilk kez, babamın benim için dua ettiğini öğrendim. ramazanlarda benim için fitre verdiğini, doğum günümde beni düşündüğünü, aslında hiç de iyi olmadığını öğrendim. ve ben bugün ilk kez duygusal bir olaya tamamen mantıkla yaklaştım; ona inanmadım...

ben bugün senelerdir hayalini kurduğum şeyi yaptım. babama, ona rağmen ayakta olduğumu, pek çok şey başardığımı ve artık ona muhtaç olmadığımı söyledim. ben bugün annemin bütün sorumluluğunu omuzuma aldım, ilk kez babam söz konusu olduğunda mutluluktan ağladım. ben bugün kendimi ispatladım.

ben bugün yeniden doğdum...

8 yorum:

Mr.E dedi ki...

Dünya'ya hoşgeldin :)

eLmyra dedi ki...

iyi ki doğdun.. o omzuna aldığın asla bir yük olmayacak, aksine her işini kolaylaştıracak çünkü omuzlarda taşınması gereken bi evlatsın :)

timeout dedi ki...

iyi ki dogdun ve iyi ki bizimlesin ;)

PoLLy dedi ki...

kızların babaları ile sağlıklı ilişki kurması zaten çok zor.. babalar da bunu kolaylaştırmıyorlar açıkçası.. seninkine benzer bir hikaye de bende var.. çok iyi anlıyorum içinden geçenleri.. neyin sana bu upuzun konu hakkında kısacık yazdırdığını.. ve gencecik yaşına rağmen dik durabiliyor olmanı da takdire şayan bulduğumu bil istedim. normalde yorum yazılmaz böle yazılara bence ama..

kar dedi ki...

@Mr.E

hoşbuldum :)

@elmyram
çok teşekkür ederim canım benim

@timeout
sen, bundan sonra doğum günümü iki kez kutlayacaksın ona göre :P

@polly
benzer hikayelerden nefret ediyorum. yani niye var ki, insanlar neden üzülüyorlar ki anlamında. umarım sen de iyisindir, diksindir, gülümsüyorsundur

Adsız dedi ki...

o zaman gercek hayata hosgeldin.

Unknown dedi ki...

İyi ki varsın o zaman.

kar dedi ki...

@barney

bak sen de beni tanıyormuşsun aslında :P teşekkür ederim :)

@uyuryazar
teşekkür ederim hepinize teker teker

.

.