30 Ağustos 2009 Pazar

kreativ blogger vol:2


sağolsun ayşa da bir ödüle layık görmüş beni. çok teşekkürler, şımartıyorsunuz efendim ben utangaç bi insanım olmuyor böyle alıştırmayın yani :)

daha önce ödülü dağıttığım için tekrar dağıtmıyorum ancak 7 ilginçliğimi yazacakmışım. yazayım bu da ilk "mim"im olsun :)

1- beğendiğim bir şarkıyı pek kimse bilmiyorsa öyle kalmasını isterim. baktım ki herkesin dilinde, kıskanırım o şarkımı.

2- gtalk kullanırım. hem de severek.

3- yabancı diller konusunda maymun iştahlıyım. ispanyolca, yunanca, fransızca, almanca, rusça... denedim bunların hepsicini...

4- ben aslında şaşkının tekiymişim meğersem!

5- şimdi internette biriyle konuşurken eğer o kişinin sesini biliyorsam türk filmi etkisi oluyor. beynim dublaj yapıyor yazılara

6- istanbul doğumlu olmama rağmen istanbul a hiç gitmedim

7- sıralamaya çalıştığımda hiç bir ilginç özelliğim yokmuş gibi hissediyorum

ayşa'ya tekrar teşekkür ederim efem :)

1 yorum:

Babsi dedi ki...

Öncelikle tebrikler :) + mimlendiniz efenim. : http://babsibunnie.blogspot.com/2009/08/icimdeki-benler.html

.

.