25 Ağustos 2009 Salı

arada bir












karılıksız cevaplıyor! hepinizi soru işaretleri ile dolu havuzlarda boğan "eski sevgili ile görüşmeli midir, görüşmemeli midir?" sorusu artık kafalarda cevapsız kalmayacak!

bir kaç gün önce bir arkadaşla bu konu hakkında iki laf etmiştik. yazacaklarımı düşünürken yukardaki müzik düğmeciğinde çalan şarkı denk geldi shuffle'ı açık olan wmp'den. "evet" dedim "bu konuyu yazmanın tam zamanıdır!"

konuya başlamadan önce "eski sevgili" terimini tanımlamamız gerekiyor.

eski sevgili (sıf. tam) vakti zamanında çok sevilen, o kadar çok sevilmese de bir şeyler -aşk, hırs, kin, nefret, sevgi, vs- paylaşılan ve çeşitli sebeplerden dolayı bu paylaşımın sona erdiği kişi.

kişisel görüşüm, öncelikle, bu tarz ilişkilerin insan gibi bitirilmesidir ki bunu da herkes yapamaz. zaten bu durumda yapacak hiç bir şey yoktur. size o kadar hakaret eden ya da sizin hakaret ettiğiniz bir insanın yüzüne tekrar bakmak da yürek ister.

eğer eski sevgilinizle olan ilişkiniz insan gibi bitmiş ise, sırf paylaşılanlar hatrına "ayrılık da sevdaya dahil/çünkü ayrılanlar hala sevgili" kuralına sadık kalarak eskisi kadar çok olmamak kaydıyla bayram, seyran, doğum günü gibi günlerde en kötü ihtimalle bir kısa mesaj atılması, yolda karşılaşıldığında selam verilmesi falan gerektiğini söyler şahsi görüşüm.

ancak bunun da çeşitli koşulları vardır.

1. görüşme olayının b*kunu çıkartmayınız. aynı ortamda bulunmanın zorunlu olduğu durumlarda karşıdakinin rahatsız olabileceğini düşünerek sürekli muhabbet kurma çabasında olmamanız gerekmektedir.

2. eğer aynı ortamı kullanmak zorunda değilseniz, çarşıda, pazarda, kampüste karşılaşma ihtimaliniz düşükse kaçının ilk bir kaç ay bu görüşme durumundan. zira henüz ayrılık acısı tazeyken verilen kararlar pek sağlıklı olmayabilmektedir. (bkz: konuşan tecrübe*)

3. eğer aynı ortamı kullanmamanıza rağmen, herhangi bir şekilde smsler dışında da görüşmeniz tavsiye edilmemekle birlikte, "yok, ille de görüşücem ben" diyorsanız bu buluşmalarda kesinlikle ama KESİNLİKLE alkol kullanmamanız önerilmektedir. alkol, beynin sağlıklı karar verme bölümünü geçici olarak devre dışı bırakıp eski sevgiliyi özleme bölümünün işlerliğini hızlandırdığı için yine verilen kararlar sağlıklı olmayacaktır. ayrıca denekler üzerinde yapılan araştırmalar göstermektedir ki eski sevgili ile tekrar yüzyüze görüşme durumunun kararı alkollüyken atılan smsler ve sesli aramalar sonunda verilmektedir.

hala da "yok karılıksız seni dinlemiycez. görüşürüz de gezeriz de tozarız da" diyorsanız e o zaman 4X4ten sizin için gelsin!

Arada bir aklıma sen gelince yine
Arada bir gördükçe rüyamda ben seni
Arada bir eskimiz gelince aklına
Arada bir gözlerin dolup dolup taşınca
Arada bir buluşalıum seninle biz yine
Arada bir görüşelim seninle biz yine
Arada bir sevişelim
Arada bir buluşalım seninle biz yine
Sokaklarda el ele dolaşalım gizlice
Sinemalarda sarılalım birbirimize
Kimseler görmesin senle beni birlikte
Kimseler duymasın etrafta bizleri
Arada bir buluşalım seninle biz yine
Arada bir görüşelim seninle biz yine
Arada bir sevişelim
Arada bir buluşalım seninle biz yine
Arada bir,son defa…
Arada bir aklıma sen gelince yine
Arada bir gördükçe rüyamda ben seni
Arada bir buluşalım seninle biz yine
Arada bir görüşelim seninle biz yine

*konuşan tecrübe (dey) bir konu üzerinde tecrübelerine dayanarak konuşan kişi.

6 yorum:

Zippy dedi ki...

bırakılan sigaraya tekrar başlama gibi bi şey bu. içten içten gelen bi istek, akla düşen 'acaba'lar... ama işte o her zaman mümkün değil. olmasın da. dumansız hava sahası destekçisiyiz :)

Desperate Housewife dedi ki...

:) eski sevgiliyi sigaraya benzetmek :) iyiymiş. evet efendim dumansız kalsın o hava sahası :D

jane parker dedi ki...

olay henüz yeni sevgili edinmemiş yanık şahıslar üzerinden çözümlenmiş.
peki ya eski sevgilisyle arkadaş kalmak isteyen sevgiliyi ne yapmalı?
Bunun için de ayrıntılı bir sunum bekliyorum :)

Desperate Housewife dedi ki...

siz istersiniz de yazmaz mıyım :)

ama durumu biraz daha açın lütfen :) tam olarak durum nedir ki

jane parker dedi ki...

beni yakaladınız kuzum:P
ben sadece yazmaya teşvik etmeye çalışıyorum, yoksam çok şahane bir aşk hayatım var.
utanır ve giderim.. :)

Desperate Housewife dedi ki...

:) çok gaza geldim yalnız :) allah bozmasın ve darısı başıma diyerek sarılıcam kaleme öee pardon klavyeye :)

.

.