27 Ağustos 2013 Salı

döndüm mü ne?



bir yıldan fazla bir süredir yazmadığımı az önce son yayın tarihine bakınca fark ettim. oysa neler oldu neler bitti, şu an anlatmaya kalksam, kafamdakileri yazmaya kalksam yıllar günler sürer. o nedenle hiç bahsetmeyeyim. özet bile geçmeyeyim sırf kötü anları da hatırlarım diye bahsetmeyeyim.

çok fazla kötü olay yaşadık, tek ben değil, millet olarak biber gazı acılığında günler geçirdik. ama florance and the machine'in de dediği gibi:

"it's always dark before the dawn"

hep birlikte şafak vaktini bekleyelim.

BEN GERİ GELDİM DOSTLARIM!

HOŞ BULDUM!

3 yorum:

Mr.E dedi ki...

Bu kadar uzun ara verirsen dönüşler böyle sancılı oluyor ama sen yine de hoşgeldin :D

kar dedi ki...

yaaaa, demesene öyle :( teşekkür ederim ki! :)

Selin dedi ki...

Hoş geldiiiiin!! :)

.

.