24 Kasım 2010 Çarşamba

hobilerim arasındaaaa


deli paratoneri'nden gelen bu mim'i de unutmadan yazıyorum :) büyük gelişme ver artık bende:)


"Bu seferki mim konumuz hobilerimiz, sosyal yaşantımız... Çalışma yaşamı, ev, okul dışında ne tür uğraşlarımız var? 3 tane yazıcaz :)" demiş sevgili paratonerimiz.



hobilerim arasında bana verilen tavsiyelere kulak asmamak ilk sırada yer alıyor benim. çok severim insanlardan akıl alıp alıp kendi bildiğimi okumayı. gerçekten hobi halinde geldi diyebilirim. o derece :)




bir diğer hobim, baskısı yapılmayan kitapları arayıp arayıp bulamamak. çok uzun süredir aradığım, uğruna gezdirmedik sahaf bıraktırmayan kitaplar var mesela... -orospu kırmızı da bunlardan biri-




son hobimde sınav haftalarında hastalanıp, yorgan döşek yatmak. üniversiteye başladığımdan beri, yok yok lise ikiden beri, sektirmeden, her sınav haftasında grip oluyorum. şimdi olduğu gibi tıpkı


mimi aslında kırmızı balonlu kıza gönderecektim ama zaten deli paratoneri onu mimlemiş. o sebeple bu mim bütün sevip de kavuşamayanlara gelsin diyorum :)

.

.