28 Ağustos 2010 Cumartesi

kaldı ki ben içimde gezinmekten yoruldum...





uzun süredir içimde bir yazma arsuzu var. bir yılını dolduram bloğumla eski günlerde olduğu kadar ilgilenememem üzüyor beni. ancak sadece yazmış olmak adına girip, saçmalayıp çıkmak da istemiyorum. 

yaratıcılığımın yine 5 seçenek arasında törpülendiğini hissediyorum. hayatımın Alar, Bler, Cler, Dler, Eler, "aşağıdakilerin hepsi"ler, "I ve II"ler ALESler, ÜDSler, KPDSler, KPSSler ve KPSS kopyacıları tarafından düzenlenmesi en çok  koyan şey oluyor. Arkadaşlarımla vakit geçiremiyorum, kaçta yatarsam yatayım en geç 9da kalkıyorum ve stresten kendime zarar veriyorum...

koca yazı sudan uzakta an(A)kara da geçirmiş olmanın da etkisi var bu umutsuzlukta. belki de bayramda kaçacağım tatil iyi gelir, neşem yerine gelir, dinlenirim. 

ve belki de ona kötü bir şey olmasını istediğim kişi!

o gerçekleşmesini istediğim kötü şey gerçekleşti, sevdin beni! umarım yeterli cesaretin olur yaralarım(ız)ı sarmaya günün birinde. dün geceden sonra hiç inanmadığım kadar inanıyorum senin "O" olduğuna...


not: başlık edip cansever'in "flaş" şiirinden bir dizedir. 

sevgili okurlarıma not: ara ara aklıma gelen şeyleri taslaklara kaydettim, güzel konularla geri döneceğim. beni özleyin :)

2 yorum:

Ulfet Sahin dedi ki...

I believe,too, he is THE ONE!
And time by time,the pains get well with ur big "hearts"...

kar dedi ki...

hope so :/

.

.