23 Mayıs 2010 Pazar

adını sen koy



dün gece internette gezinirken demet sağıroğlu'yla karşılaştım, tam da "aşk var ya" yazısını yazıp gönderdikten sonra karşılaştık kendisiyle.

"kulaklarımda sesin var,
yüreğimde serptiğin tomurcuklar,
sonuna kadar kuralsızca gitmek,
her şeyi göz ardı etmek,
selam mı son veda mıdır
nedir bunu bilmem gerek"

diyordu... içim birden sıcacık oldu. araştırdım, meğerse şarkı bir filmin müziği imiş "adını sen koy" diyen... uzun zamandır film izlememiştim diyerek izlemek istedim hemen. izledim de... filmin bende bıraktığı en büyük izlenim cemal toktaş'ın ne kadar yakışıklı, kara yağız bir delikanlı olduğu oldu :)

ama bahsettim ya şarkı içimi sıcacık yaptı diye, filmde o tadı alamadım. spoiler vermek gerekirse, can ve ılgaz eski arkadaş, can aybüge ile evlenecek ılgaz da şahitleri olacak. ancak ılgaz  aybüge'ye karşı bir garip davranıyor. nedeni sonradan ortaya çıkıyor, meğersem can, aybüge'nin fotoğraflarını ılgaz'a gönderdiğinde, ılgaz kıza aşık olmuş.

burada araya girmek istiyorum:

bir fotoğrafa aşık olacak kadar umutsuz musun be kardeşim!!! -hadi aşk zaten yok da- insan bir fotoğrafa, huyunu suyunu bilmediği insana nasıl aşık olur!?!

filmin o noktasında koptum. kendime geldiğim nokta son sahnede demet sağıroğlu'nun sesini duyduğum an oldu. bu mükemmel melih kibar bestesi ile henüz tanışmadıysanız buradan buyrun.

karılıksız the sinedrella sundu efem

4 yorum:

incredo dedi ki...

okuyup üflüyorum sana :)

kar dedi ki...

çok naziksin :) kimse okumuyor beni kompleksine kapılmak üzereydim :)

Rahime.T.E dedi ki...

Hayatımda izlediğim en saçma filmlerden biriydi... konusu bu kadar sığ ve yetersiz bir film az bulunur valla... filmde en çok beni akıl hastası abi etkilemişti...

kar dedi ki...

kesinlikle katılıyorum sana cips yiyemeyen kız... ama müziğine laf yok!

.

.