8 Mart 2010 Pazartesi

karılıksız karı ile tam 90'a! şarkı no: 9








ben müzik dinlerken hayal kurmayı çok severim. şarkıların sözlerini hayallerimdeki insanlara söylerim, kulaklarına fısıldarım onlara sımsıkı sarılmışken, hayallerimde... 


ya hayallerim tam tersi olur da gerçek olursa?


"haydi ara beni sor beni, yorma beni sar beni yar
sevdan ellerimi kollarımı gözlerimi bağladı yar
kalbim sana doğru senin için deli gibi atıyor yar
beni bir koynuna alıversen ne olur yar
"


derse aniden 

"delice bir sevda, delice bir tutku bu!" dediğiniz adam?

hayatın güzel bir sürprizi olur, inanmadığınız peri masallarının gerçek olabileceğini düşündürür, topu tam 90'a gönderir... ha bir de mutlu eder... beni ettiği gibi...

Ege'den gelsin tüm "Delice bir sevda" içinde olanlara...


illüstrasyon: sadi güran

Hiç yorum yok:

.

.