13 Ocak 2010 Çarşamba

geçmesin!








son günlerde elime aldığın bütün işleri çok dandik yapıyorum. uydur uydur ebegümeci!

mesela; kaç gündür sınavlarım var ama bir kere bile oturup çalış(a)madım. bari blog yazayım diyorum. aklıma yaratıcı şeyler gelmiyor diye onu da yapamıyorum. yapasım yok. sürekli hayal kurma derdindeyim. uzun zamandır kitaplığımda bekleyen kitaplar bu dönemde raflarından çıktılar, izlenmeyi bekleyen filmler bu günlerde izleniyorlar. yüzümde aptal bir gülümsemeyle film izleyip kitap okuyorum.

"geçecek" dediğinizi biliyorum ama nasıl geçmesin...  yüzümdeki o aptal gülümseme hiç gitmesin! :)


uydur uydur ebegümeci (dey) bir şeyin aşırı uyduruk olduğunu belirtmek için kullanılan ifade.

5 yorum:

victor's secret dedi ki...

çok iyi yapıyosun desp. ben de azim yapıp bitiricem o film ve kitapları ama du' bakalım ne zaman.

ebegümeci demişken dün pırasa pişirdim. şahane oldu. izmir'i özledim. ev aklıma geldi. bouvv... ='(

kar dedi ki...

v!

kendini toparlıyorsun. ilk iş olarak "amelie"yi izliyorsun. sonra bi şeyin kalmaz zaten :)

not: canım börülce istedi :|

Eliza Doolittle dedi ki...

Amelie her dem caredir di mi? :)
Bi de, bizim ailenin en yaygin laflarindan biridir uydur uydur ebegumeci ama kullanildigini cok nadir duyarim etrafta, sen yazinca hosuma gitti :)

Profösör dedi ki...

Önce iyi bir program yapmalısın. gerisi gelr. Ben turpotunu severim. Zeytinyağlı, limonlu bişi..

kar dedi ki...

@ eliza :)
benim de hoşuma gitti bu lafı bildiğini görmek :)

@ profösör
programlık bir iş değil bu... ayrıca turp otunu ben de severim. uf memkelete gitmek istedim bir anda... :/

.

.