11 Eylül 2011 Pazar

rambling






* blog isimlerini parselleyip hiç bir şey yazmayan insanlardan nefret ediyorum

* gündeme göre dizi yapan yapımcılardan da

* "az işim varmış gibi bi sürü iş çıkarttım kendime, tam 2 senedir adam gibi bir tatilim yok. bu seneyi sağ atlatırsam kendime süper bi tatil hediye edeceğim, evet yapacağım bunu!" diye hayaller kurarken tatilde can sıkıntısında muzdarip olmak tek benim başıma gelir sanırım.

* insanlara "let me google that for you" linklerini yedirmeyi çok seviyorum.


* bir de mim yazmayı.


* aile olmak, aynı kanı taşımak demek değil.


* ayrıca iktisada girişten geçebilmek için "ne kadar çok para, o kadar çok çokomel" cümlesi yeterli değilmiş kesinlikle.


* iş sahibi olmak çok güzel bir duygu.


* her şey yolunda gitmeye başlayınca korkmaya başlayan bir ben miyim merak ediyorum.


* hepinizi öpüyor, "si yu" diyor kaçıyorum

6 yorum:

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Mikro ve makro iktisadı iki kez almıştım. :D
Her şey yolunda gidince tırsarım kesin başıma bir şey gelecek diye.
O blog sahipleri bi gazla hadi benim de blogum olsun diyip uğraşamayan tipler bence.
Mim yazmayı ben de seviyorum.
Sana burdan çokomeller yolluyorum. :)

kar dedi ki...

:) teşekkür ederim kiii :)

eLmyra dedi ki...

beybi iş güç hayırlı olsun :) öperim en kocamanından :)

kar dedi ki...

saolasııın :) öperim ki :)

Deli Paratoneri dedi ki...

özellikle aile kısmına katılıyorum <3

kar dedi ki...

soul sister :)

.

.