17 Ağustos 2011 Çarşamba

once upon a time...






bundan 23 sene önce annesiyle aynı günce dünyaya gözlerini açan bir kız vardı... 


22 sene önce ise babasıyla son birlikte geçirdiği zamanları yaşayan,


21 sene önce oyuncak bebeği ağlıyor diye ağlayan,


20 sene önce tuvaletini yapmak için dedesinden çikolata rüşveti alan,


19 sene önce dayısının okuduğu okulda erkekler yatakhanesine takılan,


18 sene önce oyuncak bebeğine mama almak için çıktığı yolda kaybolan,


17 sene önce en yakın oyun arkadaşını, dedesini kaybetti diye kıyametin bir an önce gelmesini dileyen,


16 sene önce evde onunla ilgilenen kalmayınca okula başlayan ve okuma yazma bildiği için sınıf başkanı olan,


11 sene önce mahallelerindeki okulda ortaokul olmadığı için başka bir okula giden, orada "yeni çocuk" olduğu için dışlanan, hırçınlığın dibine vurarak, ergenliğe keskin bir geçiş yapan,


8 sene önce "yetti gari, yalnız yaşamalıyım artık ben" diyerek soluğu yatılı okulda alan,


4 sene önce ise tıpış tıpış ana ocağına dönen bir kız vardı...


"once upon a time there was a little girl..."


o küçük kız büyüdü, kocaman bir kadın, gepegenç bir öğretmen oldu... henüz bir işi yok ama olacak, mutlu olacak hayallerini gerçekleştirerek :)


peki siz bu yazıyı niye okuyorsunuz? az önce bahsi geçen genç kadının bloğu bugün tam 2 yaşını doldurdu... nice karılıksızca yıllara diyelim :)


mia wallace'dan aylar aylar aylar önce istediğim mim :) teşekkür ederim mia :)

11 yorum:

Mr.E dedi ki...

Negzel etmişsin sen eyle ^.^

Mr.E dedi ki...

Gülümse, N'lerdesin :)

kar dedi ki...

teşekkürler efenim :) buralardayım, tatilde :) siz nerelerdesiniz acaba?

Paris in Me :) dedi ki...

Öncelikle blog tasarımına aşık olduğumu söylemeliyim, Mr.E'nin N'lerinde gördüm blogunu, tıkladım ve off dedim nekadar güzel, bunu sen mi yaptın cidden ? çok başarılı..
Ayrıca yazı da çok güzel olmuş, ölmeden önce hayatım film şeridi gbi geçer gözlerimden derler yaa, aynı öyle saniyeler içinde eğlenceli bi özet olmuş :)

kar dedi ki...

sevgili sylvie

nasıl bir kafayla yayınladım mr.e'nin yorumunu bilmiyorum ama "nerelerdesin" diye okumuştum onu ben. senin yorumun olmasa da fark etmeyecektim muhtemelen :) hem fark etmeme yardım ettiğin için, hem de yorumun için çok teşekkür ederim :)

Paris in Me :) dedi ki...

Ehehe yeni akım başladı N'ler seçiliyo :):)

eLmyra dedi ki...

iyi ki burdaymis o kiz :)

kar dedi ki...

@ sylvie evet öyleymiş :) takip edemiyorum ki pek :/

@elmyra sen gel hele bi sevicem sevicem çok sevicem seni :)

Leah dedi ki...

Ben böyle otobiyografik yazıları çook seviyorum.

Blogun nice nice yıllar görsün umuyorum.

Bir de iyi bayramlar.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

canım mimlendin ;)

kar dedi ki...

@leah
çok teşekkür ederim

@ayşa
ay çok saol :D ama meraklı mıyım ki o kadar merak ettim bak :D

.

.