15 Ocak 2011 Cumartesi

bir mimci bir mimciye gel beraber bir mim yazalım demiş





Yeni yılın ilk mimi Mr. E'den geldi. Unutmadan yazacağım, evet, aynen böyle. Burdan buyrun :)

*En sevdiğim kelime?
"peki" çok fazla kullanıyorum. gereğinden fazla... ama seviyorum da bu sözcüğü :)


*En nefret ettiğim kelime?
"bilmiyorum" elinin körü derler adama! bilmiyorsan burda işin ne?!?


*Ne sizi heyecanlandırır?
fark yapmaz :) her şeye heyecanlanabilirim ben

*Heyecanınızı ne öldürür?
karşımdakinin boş bakışları... "eee... ne var yani?" demesi falan... uç orda ona!


*En sevdiğiniz ses?
sessiz bir gecede, dalgaların ve cırcır böceklerinin sesi... -en özlediğim ses de bu sanırım-


*Nefret ettiğiniz ses?
sabah uyurken, üst kat komşumun, hala halı sermediği odada bilye benzeri bir şeyi yere düşürdüğünde çıkan ses

ayrıca metal bir zemine başka bir metal ile vurulduğunda çıkan o iğrenç ses (evet, yatılı öğrenciydim)


*Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Hakimlik


*Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Karşımdakinin aklını okuyabilmek isterim. Bakayım ve anlayayım şak diye! Bir de görünmez olup gezineyim bakalım arkamdan ne işler çeviriliyor :)

*Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
iyiyim ben kendim olarak ya. sıkılsam da darlansam da memnunum.


*Nerede yaşamak isterdiniz?
nerede olursam olayım bir kaç sene sonra sıkılacağımdan eminim :) ama paris ya da dublin fena olmazdı :)


*En önemli kusurunuz nedir?
çenemi fazla tutamamam. bazı insanlara hak ettiğinden fazla değer vermem.


*Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?
bilemedim şimdi.


*Kahramanınız kim?
bana kalsın o


*En çok kullandığın kötü kelime;
g*t, b*k, s*ç -fırat'ı seviyoruz:)-
*Şu an ki ruh haliniz;
"bitse de gitsek"

*Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
"yapmayıp pişman olacağına, yap sonucuna katlan"

*Mutluluk rüyanız nedir?
şu an için tek rüyam, hayalim, dileğim, onunla birbirimize sarılıp, upuzun deliksiz bir uyku çekmek

*Sizce mutsuzluğun tanımı?
ne istediğini bilmemek


*Nasıl ölmek isterdiniz?
en huzurlu anımda ölmek isterim ama "kader kısmet" bu işler


*Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz?
değmiş mi bak bakalım

peki bu mim kime gitsin?
pek sevgili blogger arkadaşım recai, mehdi, mustafa, ahmet, mehmet, akın, sezai, ragıp yani kısaca Li'l iL'e gitsin 


7 yorum:

Penny Lane dedi ki...

Ay lav firaaaatt:p Yeriz biz onu ki:D

Adsız dedi ki...

sevgili büşra veya merve ya da kezban, ucundan serpil kıyısından nejjla, ötesinden güzin berisinden hande, ilk ve son olarak yüksek hatırından mütevellit (al sana en sevdiğim kelime) bu mim'i gerçekleştirecem. ama fazla gelmeyin üzerimeee gelmeyinnnnnn :)

kar dedi ki...

@kırmızıbalonlukız
onu sevmeyen ölsün mü :)

@li'lil
beni çok duygulandırdın fevzi :)

Mr.E dedi ki...

keyifli cevaplar :)

kar dedi ki...

@ mr.e
teşekkürler :)

Mia Wallace dedi ki...

mutluluk rüyana bayıldım! :)

kar dedi ki...

@mia

teşekkür ettim mia, gerçekleşmesi ne yazık ki pek mümkün değil

.

.