31 Ekim 2009 Cumartesi

söz bi daha yapmıycam!









Allahım pembe dizilerle çok dalga geçtiğim için bana ceza veriyorsun sanırım ama söz valla bi daha yapmayacağım!


hayatım öyle bir karıştı ki sorma gitsin!


karılıksız bücür e,
bücür karılıksız a,
diktatör karılıksız a,
karılıksız diktatör e,
bacaksız diktatör e,
diktatör bacaksız a, 
bücür tekrar karılıksız a,
sonra hepsi birden uşağa aşık oluyor şeklinde bir aşk yumağı olduk ki sormayın gitsin. 


öneri: sevgilinle arkadaşlarını tanıştırma. kimin sevgiline aşık olup sen saf dışı kalında olaya müdahil olacağını bilemezsin.

6 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

ayyyyyyyyyy ne güzel olmuş şeman bayıldım:D:D:D:D

kar dedi ki...

internetten bulmuştum ben onuuu :)

seyrekzamanlar dedi ki...

gecemi şenlendirdiniz valla :D

kar dedi ki...

:) ne demek efendim :) yaşarken de bir şen oluyorum sormayın gitsin :P

UndefinabLe© dedi ki...

Oha! Başıma aynen böyle birşey geldi, paylaşmak istedim.
Öperim bebeyim ^^

-D-

kar dedi ki...

inanırım valla. resmen şaka gibi :)

.

.