21 Haziran 2014 Cumartesi

let the journey begin!

Merhabalar!

Bugun diyetimin ilk gunundeyim. Abuk sabuk ruyalar gormem sebebiyle alamadigim uykum nedeniyle sersemceyim biraz. Ama toparlayacagimi biliyorum. 

Sabah kahvaltisinda 1 yumurta ve 2 yk yulaf kepeginden omletimsi bi sey yaptim kendime. Azicik evde olan peynirden ekledim ve iki kasik yine evde olan yogurt esliginde yedim. Yogurt ve peynirde yag var diye itiraziniz olabilir. Haklisiniz ancak o malzemeleri cope atamam ne yazik ki :/ zaten bir dunya seyi tuketemeyip atiyorum sonra da vicdan azabi cekiyorum. Onlar bitene dek boyle azar azar yiyecegim onlari. 

Bu arada dukan'in sitesinde hedefledigim 25 kilonun kaybi icin bana 6 gunluk bir atak evresi onermis. Acikcasi bu atak evresini ust sinir olan 10 gune kadar uzatmak istiyorum. Temmuz 1 itibariyle de ikinci evreye gecmis olacagim. ramazan ve bayram ise ciddi bir sorun. Bakalim neler olacak :)

Gun 1
Kilo 95

Hiç yorum yok:

.

.