18 Haziran 2014 Çarşamba

dukancı olacağım a dostlar

en son yazımın üzerinden yine neredeyse 1 yıl geçmiş. bu 1 yılda hayatımda o kadar çok şey değişti ki...

önce çok gezdim. çok, çok gezdim hem de... bir aralar her sabah farklı bir şehirde uyanıyordum.

sonra bir gün annanem hastalandı, iki ay süren bir hastane evresinden sonra da çok uzaklara gitti...

ardından sevgilimden ayrıldım, ardından işi bıraktım. garip bir dönem geçirdim.

şu an niye mi yazıyorum. mezuniyetten sonra aldığım o 20 kiloyu 25 kilo olarak vermeye karar verdim. beni gaza getiren ise hala yazıyor mu bilmiyorum ama paranoid elmyra'nın dukan diyetini deneyip başarı elde etmiş olması.

kimseye söylemek istemiyorum aslında. kilolarıyla barışık karılıksız olarak gerçek hayattaki arkadaşlarımın bilmesini nedense istemiyorum. garip bir şey. neyse...

birilerini konuyla ilgili bilgilendirmeliyim. cuma günü başlıyorum. cuma, çünkü bugüne dek pazartesi başladığımız diyetlerden hiçbir sonuç alamadık ve cuma hayırlı gün :p

vira bismillah!

Hiç yorum yok:

.

.